Iedere maandag een podcast over marketing met top marketeers en merken.
Onderdeel van Story of AMS.
Met hosts Coen en Sam Van Hees.
In deze aflevering van de Story of AMS Podcast praten we met Pauline Goedhart, Brand Manager van de A’DAM Toren en Marketing Manager van de A’DAM Lookout. We praten over hoe de Toren met de 100-meter-hoge schommel aan het Amsterdamse IJ een icoon is geworden van de stad. We komen erachter dat het succes achter het gebouw echter niet alleen te danken is aan het Instagram-waardige uitzicht, maar aan onberispelijke branding. Zo legt ze uit hoe de kernwaarden van het merk zijn doorgevoerd in elk aspect van de ‘verticale stad’. Maar, hoe monitor je of je product (een compleet gebouw in dit geval), ten alle tijden matcht met je merk DNA? Hoe zeg je nee tegen bepaalde kansen?
Verder vertelt de Brand- en Marketing Manager over het grote verschil tussen haar twee rollen (en wat deze precies inhouden). We vragen ook hoe zij, als bedrijf dat grotendeels afhankelijk is van entertainment en toerisme, tijdens de pandemie hebben kunnen omschakelen. Hoe ziet 2021 er voor hen uit? Natuurlijk zijn we ook erg benieuwd: wat doet de Toren eraan om een plek te veroveren in het rijtje van ‘s werelds meest iconische landmarks?