
In het Wiel is de wielerpodcast van het AD. Niek Goedvolk en Roxane Knetemann bespreken met AD-verslaggevers Daniël Dwarswaard en Marijn Abbenhuijs het laatste wielernieuws.
Alle afleveringen zijn te beluisteren via AD.nl/podcasts of in je favoriete podcastapp.
Demi Vollering boekte haar eerste etappezege ooit in de Giro d’Italia Women. Onderweg kreeg ze haar concurrenten niet los, maar in de sprint was de Europees kampioene oppermachtig. Dankzij bonificatieseconden liep ze tien seconden in op Anna van der Breggen in het algemeen klassement, al bedraagt het verschil nog altijd een minuut.
Hoe goed was Vollering nu echt? Dat bespreekt Niek Goedvolk met Roxane Knetemann in een nieuwe aflevering van In Het Wiel. Want hoewel Vollering won, slaagde ze er niet in Van der Breggen en Antonia Niedermaier bergop te lossen. Wat zegt dat met het oog op de Finestre van zaterdag?
Ook blikken Niek en Rox terug op de indrukwekkende tijdrit van dinsdag, waarin Van der Breggen ruim een minuut pakte op de concurrentie. Roxane keek met open mond toe en appte haar oud-ploeggenoot direct na afloop: ‘Dit wil ik ook weer!’ In de podcast legt ze uit waarom die prestatie zo bijzonder was.
See omnystudio.com/listener for privacy information.

Deel deze podcast:
- Delen op X (Opent in een nieuw venster) X
- Share op Facebook (Opent in een nieuw venster) Facebook
- Delen op WhatsApp (Opent in een nieuw venster) WhatsApp
- Meer
- Afdrukken (Opent in een nieuw venster) Print
- Delen op LinkedIn (Opent in een nieuw venster) LinkedIn
- Delen op Reddit (Opent in een nieuw venster) Reddit
- Delen op Tumblr (Opent in een nieuw venster) Tumblr
- Delen op Pinterest (Opent in een nieuw venster) Pinterest
- Delen op Telegram (Opent in een nieuw venster) Telegram

